Thursday, November 19, 2009

tension..!!

assalamualaikum..

keje aku dah makin byk...assignment pown da bertimbun...mdm econs aku suh kiterong cari article yg ade kene mengena ngan economics concepts kat newspaper, tp aku cr tak de la...kene wat report n masukkan 4 concept economy yg ade...nasib baek nak kene hanta lambat lg...4 concept plk tuh nak kene cari...tp mdm tue mmg best..!!! she is an active lecturer..! aku faham ape yg die ajar..tgk die aku teringat kat cikgu sklh aku (cikgu ruziana)...rindunye kat cikgu sekolah..!!

Account plk aku da blaja bank reconciliation statement,incomplete records, n partnership account...yg paling susah skali INCOMPLETE RECORDS..!!!!!aku tak tau la aku blh ke tak account nie...nasib baik la Nabila ade bg aku notes accont die kat aku...thanks nabila..!!sayanggg ko..!!..pas2 nie mdm suh aku bc pasal corporation plk..aduh..aku da la tak ske membace..huhu

BTQ (Basic Theme of Al Quran) Ustaz Hasnizam ajar..die lawak gyler..tak mcm ustaz pown..haha..die ajar mmg best..!tp 1 tajuk die ajr berminggu2 tak abis2 lg...notes die tebal sgt..BTQ pown da ade assignment kene wat..tajuk pasal knowledge...nasib baik la kene wat 2 pages je...nak kene hanta hr selase nie..!!!sbb hr nie tak de klas..bgs tul ustaz nie...blh aku blk awal..hehe

kelas comp 2 lg ar,mdm bg kuiz mengejut...aku da la tak bc ape...sblm nie die x penah pown bg kuiz mengejut camnie..aku pown wat je la ape yg aku tau..btl salah blakang kire..haha..bende da lps pown..mdm comp aku nie agak strict la...die nie ssh nak bg markah...harap2 aku dpat A la subject nie..subjek nie best sbb tak pyh bc buku...aku kene master microsoft access..comp pown da ade assignment...nasib beak kne wat dlm group..

lastly,reading...reading Miss Nur Afifah ajar...huh,die waktu first class GARANG gyler..!!!!!!! aku kecut perut dlm klas die...die tak penah pown nak senyum..die wat lawak die tak gelak..kiteorg pown takut nak gelak..dah la kene speaking...pastue suh kiteorg bgtau die knp kiteorg ade kat klas reading..aku ckp je la aku tak ske membace..aku ingat aku sorg je yg tak ske membace,rupenye ramai lg..haha...pas2 miss suh kiteorg bwk story book sorg satu...ambik kau..menyesal kiteorg ckp tak ske membace..haha..nasib baik la kawn aku (Hanim) seblm nie ade suh aku bli buku Darren Shan...aku bwk je la bku tue...tp buku tue mmg best...cite psal vampires...haha..aku bosan bace buku cinta..sbb aku bknnye paham pown..tp cite nie aku paham sbb bahasa die sng...ble da 3 kali Miss msk klas kiteorg,br aku tau die nie baek sbnrnye..muke je nmpk garang..hehe..

klu nak cite psl klas aku mmg sampi mlm tak kan abis taip..haha..

aku rindu kat kawn sekolah aku..aku rindu kat Yana, Matun n Fahmi..aku rase aku da jauh da ngan diorang...da 2 thn aku tak jmpe yana...kadang2 ku nangis sorang2...ntah ble la aku blh jmpe ngan yana...aku rindu sgt kat die...klu aku ckp kat ayah aku nak gi pahang mesti ayah aku tak bg..dl aku slalu msg ngan Fahmi,tp sejak die da ade makwe aku malas nak kacau die..wat abis kredit die je..huhu..aku doakan diorang berjaye dunia akhirat..aminnn...

No comments:

Post a Comment