Thursday, March 11, 2010

gombak,wait for me...!!!!!

hmm ape aku nak tulis hari nie eh......

saat yang menggemparkan aku akhirnya telah tiba...pada tanggal 11 march result utk paper final exam aku kuar...hati aku berdebar2 menunggu result aku...da nasib aku la kan,internet kat umah aku pulak wat hal....punye la sakit hati aku..hmmm..nasib baik la ade jiran aku yg paling memahami (aunty yah-mak shery)..die la amik aku bwk gi umah die...pastue aku pown dgn bahagianye on9 kat umah aunty yah...TAPI,aku x leh masuk ke laman web uia sbb berduyun2 org nak check result...dari kul 5 sampi kul 7 aku on9...x leh gak masuk...da mcm2 cara da aku gne...dengan hampanye aku pown balik umah...malam tue plk lepas isyak aku ngan adik aku gi al salam gne WIFI tuk check result aku..tapi x leh gak...aku give up la..aku sampai x makan punye la nak tunggu aku nye result....

hari nie aku bgn pagi2 suh ayah aku kol org elektrikal suh die btlkan wayar telefon..tengahari br die datang...hampeh btl....!tp x pe asalkan aku leh pakai internet...aku try masuk laman web uia...boleh...aku gi la check aku nye result...TAPI,pasword aku plk salah...!!!!!! mcm nak luruh jantung aku.....aku try wat kat kawan aku plk....blh..?! mati la aku mcm nie...camne aku nak tgk result aku nih....!!!!!

aku try mcm2 password....dekat 2 jam la gak....nak nangis da nie...tp akhirnya dapat gak ihlam...aku try gne password aku yg terakhir nie...tup tup blh...?????!!!!! wah best nye....!!!!!!!!!!!!!

sekarang nie aku pikir nak lulus aku nye reading ngan acc...klu aku x pass aku kne resit paper...aku x nak....tp alhamdulillah aku lulus walaupun x cemerlang tp aku bersyukur acc aku lulus...reading aku lulus....

ALHAMDULILLAH...!!!!

GOMBAK, WAIT FOR ME....!!!!!!

No comments:

Post a Comment